Кількість
|
Вартість
|
||
|
Таємниці замку Карак - це класичний данжен-кроулер для дітей, у якому вам доведеться вирушити в пригоди по нескінченних лабіринтах підземелля, битися з монстрами, збирати скрині зі скарбами та першим вполювати боса-дракона. Гра вийшла в 2017 році за авторством Петра Мікша та наразі «Karak» займає 11 місце серед найкращих настільних ігор для дітей на планеті, ставши переможцем у номінаціях "Дитяча гра року 2018" та "2023 Geek Media Awards Переможець дитячої гри року".
Опис настільної гри Таємниці замку Карак (Karak)
Колись величний замок Карак з часом занепав, а його коридори погрузли в темряву та стали домівкою для павуків, скелетів, щурів та мумій. Підземелля замку таять у собі незліченні скарби, а найдорожчий охороняє особисто пан дракон. Ніхто не наважується навіть підійти до замку, але шість відважних героїв готові кинути виклик цим монстрам та забрати скрині. У кожного своя історія та мотив, але лише один з них здобуде омріяні скарби Караку!
Процес гри
Від двох до п’яти шукачів пригод будуть по черзі відкривати плитки підземелля, користуватись таємничими порталами, використовувати цілющі фонтани, долати монстрів та здобувати спорядження. На початку партії кожен обирає одного з шести унікальних героїв, отримує особистий планшет-інвентар, а по центру столу викладається початкова плитка підземелля. Під час ходу гравець має чотири кроки та може:
- Дослідити підземелля, узявши плитку та розмістивши її так, щоб співпали коридори (наче пазл), за можливості не утворюючи тупики. Якщо це коридор, то гравець витрачає один крок, але якщо це кімната, то з мішечка витягається жетон. Доставши жетон-скриню можна її забрати маючи відповідний ключ, але якщо це жетон-монстр то починається бій.
- Провести бій. Для визначення результату достатньо кинути два кубики, додати до їх значення силу екіпіровки та порівняти з силою монстра. При цьому не варто забувати за заклинання то особливі навички героїв (по дві навички у кожного). Бій може завершетись:
- Перемогою. Ви отримуєте предмет зображений (зброю, свиток, ключ або навіть скарб) на жетоні та розміщуєтете його на планшеті.
- Поразкою. Герой відступає та отримує одне поранення.
- Нічиєю. Герой також відступає але без ушкоджень.
- Переміститись вже дослідженими коридорами підземелля.
Гра одразу закінчується після здолання дракона, який має найдорожчий скарб вартістю півтора переможні очки (звичайний скарб дає лише одно очко). Але переможцем стає не той, хто здолав боса, а герой котрий назбирав найбільше скарбів.
Радимо також подивитися відеоправила в розділі "Відео" та, за бажанням, детальніше й з малюнками ознайомитися з правилами у форматі PDF у розділі "Файли".
І наостанок
«Карак» має шалену варіативність завдяки тому, що підземелля ніколи не буде таким як у попередніх партіях, а дракон може зустрітись в пещій ж кімнаті біля входу. Легкі правила, швидкі ходи та герої з цікавими та простими механіками роблять цю гру однією з найкращою для дітей. Півник Галу зі свого досвіду, награвши близько трьох десітків партій, радить грати з дітьми від шести років та помітив, що дорослі також в захваті від гри кидаючи кубики та шматуючи скелетів відпочивають "мізками" після важкого дня.