Кількість
|
Вартість
|
||
|
На городі повний безлад. Щоночі маленькі розумні кролики вистрибують зі своїх схованок, щоб похрумтіти капустою, поки городники сплять. Прокинувшись, кмітливі городники вистежують кроликів і знаходять малих негідників під капустою!
Мета гри досить проста. Городники перемагають, якщо ловлять обох кроликів, перш ніж ті з’їдять 9 капустин. А кролики, своєю чергою, перемагають, якщо один із них з’їдає дев’яту капустину і принаймні одного кролика не спіймали.
Опис настільної гри "Де моя КАПУСТА?"
Це асиметрична настільна гра в хованки на городі для дітей і сім'ї. Новинка 2024 року для 2 до 4 гравців із дуже простими правилами та швидкою підготовкою до гри. Просто відкрийте коробку і грайте!
Як грати в гру "Де моя КАПУСТА?"
Процес гри ділиться на 2 фази: фаза дня та фаза ночі. Вдень городники пересуваються своїми доріжками, шукаючи причину неврожаю капусти, а кмітливі кролики нишпорять у капусті вночі. Щойно гравці поділилися на дві команди — кроликів і городників — гра починається!
Перша ніч
Кожна партія завжди починається з першої ночі. Городники надягають спеціальні окуляри (2 пари окулярів є в комплекті), щоб не бачити, що роблять кролики. Кролики ховають 2 фішки в ямках на полі, накритих плитками капусти (по 1 фішці на ямку).
Фаза дня
Городники прокидаються та знімають окуляри. Потім вони виконують ходи в довільному порядку кожною фішкою по черзі (у грі є 2 фішки):
- Перемістити фішку на два кроки доріжкою городників, не підіймаючи плитку капусти.
- Перемістити фішку на один крок доріжкою, потім підняти одну сусідню плитку капусти. Якщо під плиткою городник знаходить фішку кролика, він ловить його й вилучає фішку з поля. Якщо кролика не знайшли, плитка повертається на місце капустою догори.
Після завершення ходу обох фішок городників з поля вилучаються плитки з’їденої капусти з попередньої ночі, які кладуть у компост (компост намальовано на останній сторінці правил гри).
На цьому день завершується. Втомлені фермери надягають окуляри, і настає ніч...
Фаза ночі
Кожен кролик перевертає плитку капусти, під якою лежить його фішка, стороною з’їденої капусти догори й забирає свою фішку.
Потім кролик переміщує свою фішку по прямій лінії в одному з напрямків, указаних стрілками на плитці з’їденої капусти, і ховає її під першою плиткою капусти на шляху. Кролики не можуть зупинятися на порожніх ямках, плитках із з’їденою капустою чи будиночку та не можуть проходити через плитки, під якими вже є фішка кролика.
Варіанти гри
Якщо ви вже знайомі з грою й хочете урізноманітнити її, автор додав у комплект додаткові плитки з кущами та подвійною капустою.
- Кущ. Кролик може сховатися під плиткою куща (і повинен зупинитися на ній, якщо трапиться на шляху), але не може її з’їсти. Наступної ночі кролик має переміститися до іншої плитки капусти (або куща) за стандартними правилами.
- Подвійна капуста. Це плитки, як і звичайна капуста, але, потрапляючи в компост, вони означають, що кролик з’їв відразу дві капустини! Отже, кроликам потрібно буде з’їсти менше плиток, щоб досягти своєї мети — 9 капустин.
Радимо подивитися відеоправила в розділі "Відео" і, за бажанням, детально ознайомитися з правилами в PDF-форматі в розділі "Файли".
І наостанок
Це гра з механікою таємного переміщення. Така собі швидка "Мафія", яка підійде для всіх вікових категорій. Півник Галу впевнений, що під час гри з дітьми можна легко контролювати перебіг, підігруючи їм. А інтриги й стратегія під час гри з дорослими триматимуть вас у напрузі до останнього ходу.
А якщо вам до вподоби тематика ферми, радимо також спробувати неперевершений єврогейм "Виноробство", де вам доведеться вирощувати виноградники та виготовляти вино.