Кількість
|
Вартість
|
||
|
Таємниці замку Карак ІІ - це пригодницька настільна гра, що продовжує сюжет одного з найкращих данжен-кроулерів для дітей, де вам також доведеться битися з монстрами, досліджувати землі та здобувати винагороди. Вона повністю самостійна, і щоб насолодитися процесом, вам не обов'язково грати в «Таємниці замку Карак». Другу частину також створив геймдизайнер Петр Мікша в 2023 році, але на відміну від першої частини гра стала більш комплексною з більшою кількістю ігрових механік, при цьому залишаючись доступною для ігор з дітьми.
Опис настільної гри Таємниці замку Карак ІІ (Karak II)
Після загибелі дракона, що спустошував землі навколо замку, всі зітхнули з полегшенням. Однак тріумф тривав недовго. Чи то так співпало, чи то дракон оберігав світ від чогось значно страшнішого, але в землі відкрилася пекельна безодня. Звідти повалили орди жахливих істот на чолі з Темним Генералом.
Наодинці з ордою не впоратись, і нашим героям доведеться будувати міста, наймати загони воїнів та збирати ресурси. Але разом із чудовиськами з'явилися таємничі камені душ, що здатні здійснювати мрії, і той, хто назбирає більше, зможе виконати свою власну мету.
Процес гри
Перед початком пригод кожен обирає собі одного із шести героїв з унікальними властивостями та отримує особистий планшет. Під час свого ходу можна виконати дві дії (з покращеннями більше). Герой може переміщуватися розвіданими плитками або відкривати нові, але ходити по карті можна тільки перед виконанням дії. Загалом у грі є вісім дій:
- Битва з монстрами проходить шляхом кидання кубиків героя та загонів. До значення кидків додається сила спорядження та порівнюється з рівнем чудовиська. У разі перемоги ви отримуєте нагороду, зображену на звороті жетона, а у разі програшу відступаєте на попередню плитку. Жетони монстрів навмання достаються з мішечка під час відкриття нової плитки.
- Зціленням можна відновити два здоров'я.
- Збирання ресурсів з плитки без монстрів. Це може бути дерево, камінь або їжа.
- Будівництво міста та спорудження будівель за ресурси. Збудувавши місто на порожній клітині, герой може споруджувати в ньому будівлі з різними ефектами, перебуваючи в своєму місті.
- Наймання загонів перебуваючи на плитці міста та маючи певну забудову. Для цього потрібно сплатити їх вартість у ресурсах та отримати додаткові кубики лицарів, лучників або магів.
- Підбирання скинутого предмета, що залишив інший герой.
- Винищення чуми в своєму місті. Цю особливу дію можна виконати тільки на початковій плитці із замком Карак, при цьому герой повністю поновлює своє здоров'я. Чуму може наслати інший гравець. Отримавши на кубику героя два символи черепа під час бою, він не тільки втрачає здоров'я, а й обирає, на яке місто покласти жетон чуми. Цей ефект зобов'язує скинути по одному ресурсу кожного виду та забороняє наймати нові загони.
- При втраті всіх очок здоров'я та непритомності герой в наступному ході не виконує ніяких дій, а відновлює 3 очки здоров'я та завершує хід.
Відкриваючи нові плитки місцевості, можна натрапити на Пекельну Безодню, на якій з'являється Темний Генерал з преторіанцями (їх кількість залежить від кількості гравців). Гра негайно завершується після того, як ви його здолаєте. Але переможцем стає не той, хто здолав боса, а герой, котрий назбирав найбільше каменів душ.
Радимо також подивитися відеоправила в розділі "Відео" та, за бажанням, детальніше й з малюнками ознайомитися з правилами у форматі PDF у розділі "Файли".
І наостанок
На відміну від першої частини, «Карак ІІ» хоч і вийшов трохи складнішим, але завдяки легким партіям та швидким ходам все одно підходить для сімейних вечорів з дітьми та дорослими. Півник Галу запевняє, що ви залишитеся в захваті від нових механік, а тим, хто грав у перший «Карак», тим паче потрібно придбати цю гру.