Кількість
|
Вартість
|
||
|
Жах Аркгема: Карткова гра — кооперативна жива карткова гра за мотивами творів Говарда Лавкрафта. Перше видання цієї без перебільшення легендарної гри з'явилося у 2016 році за авторством Нейта Френча та М. Дж. Ньюман. Гра входить у топ 50 найкращих настільних ігор за версією Board Game Geek та є переможцем у категоріях "Найкраща карткова гра" та "Найкраща стратегічна гра для двох". Оновлене видання повністю сумісне з усіма доповненнями, випущеними раніше, та може похизуватися оновленим вмістом:
- Для гри в чотирьох тепер достатньо однієї коробки (у класичному виданні набір карт та жетонів був тільки для двох гравців, тобто потрібно було докуповувати ще одну коробку для гри з трьома або чотирма гравцями).
- Одразу дві копії 96 карт із оригінального основного набору, а також дві копії кожної з 13 додаткових карт гравців, випущених раніше у доповненнях і відсутніх у класичному виданні, деякі карти з абсолютно новими малюнками.
- Мішечок хаосу для жетонів.
- Нова організація всередині коробки, що значно полегшує пошук карт для колод гравців і для кожного сценарію.
- Нові ресурси з номерами «3» та «5», жетони підказки/приреченості та жетон головного дослідника.
- Переглянута книга правил, щоб новим гравцям було легше увійти в гру.
Опис настільної гри "Жах Аркгема: Карткова гра – Оновлене видання" (Arkham Horror LCG: Revised Core Set)
У цій грі Ви самі або разом із напарниками стаєте слідчими та розслідуєте дивні містичні речі, які кояться у тихенькому містечку Аркхем у Новій Англії. Вам доведеться битися з жахіттями, шукати докази, переміщуватися між локаціями, створювати власну колоду для свого персонажа та приймати непрості рішення, проходячи кампанію базової гри "Ніч одержимої". Кампанія поділена на три сценарії зі своїми особливостями та має різні можливі кінцівки епізодів. При цьому особисті колоди гравців залишаються для нових досліджень у наступних сценаріях та кампаніях.
Коротко про правила гри
Повністю їх описувати немає сенсу, адже кожен сценарій має свої особливості, а подробні правила містять багато сюжетних спойлерів. Спочатку формується сюжетна колода та стартові колоди гравців. З лежачих сорочками вгору карт-локацій формується ігрове поле. Переходячи до незнайомої локації, гравець перевертає її, читає текст та викладає необхідну кількість доказів. Раунд складається з чотирьох фаз:
- У фазу Міфу на карту задумів викладається жетон безвиході, кожен бере по одній карті контакту та розігрує її властивості. Коли відкривається остання карта задумів — партія провалена. Фаза міфу не розігрується у першому раунді.
- У фазі Сищиків кожен гравець має окремий хід та виконує три дії. Сищик може взяти карту, отримати ресурс, вступити в бій, дослідити локацію або переміститися в суміжну, атакувати ворога або спробувати втекти від нього, активувати властивості.
- У фазу Ворогів настає хід істот, і вони атакують. Якщо вони відсутні, то ця фаза пропускається.
- У фазу Перепочинку відновлюються всі "виснажені" карти, гравці отримують по одному ресурсу та по одній карті. Якщо у дослідника на руці більше восьми карт, то він повинен скинути карту на свій вибір. Раунд завершується і починається новий з фази Міфу.
Впродовж гри сищики постійно проходять перевірки навичок, дістаючи з мішечка жетони хаосу. Для розіграшу більшості карт використовуються універсальні ресурси, отже, треба використовувати їх з розумом та розраховувати власні сили.
Радимо також подивитися відеоправила в розділі "Відео" та, за бажанням, детальніше й з малюнками ознайомитися з правилами у форматі PDF у розділі "Файли".
І наостанок
Гра зроблена таким чином, що кожен сценарій при повторному проходженні буде суттєво відрізнятися, а збільшення копій карт в оновленому виданні дає простір для творчості у формуванні власних колод. Півник Галу радить обов'язково мати картковий "Жах Аркгема" у своїй колекції, але одразу будьте готові програти декілька перших спроб пройти цей приголомшливий сюжет.